اهمیت خواب شب و بیداری در صبح زود ؛ مشارکت لژیون نهم
دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 08:00 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست همسفر شمسیان | ( نظرات )
خواب شب مناسب، به مغز و حافظه ما کمک می‌کند و بی خوابی تاثیر منفی بر روی خلق وخوی ما می‌گذارد و باعث برخورد عصبی، پرخاشگری، زود رنجی و عدم توانایی در تمرکز می‌شود و خستگی و بی حالی را به دنبال خواهد داشت. زمان خواب مناسب ساعت یازده شب است تا به سیستم بدنی ما کمک کند و بیدار ماندن بیش از اندازه تا یک یا دو شب برای بدنمان سم است و در کبد انباشته شده و خیلی آسیب‌های دیگر به بدنمان می‌رساند.

یا علیم
سلام دوستان رها هستم یک همسفر از لژیون نهم
موضوع درباره اهمیت خواب شبانه است و من برای نوشتن مشارکتم به سراغ صحبت هایِ آقایِ مهندس رفتم.
بدن انسان به طور کلی دارای دو سیستم الکتریکی و شیمیایی است؛ قسمت الکتریکی: از طریق خواب شبانه برای اینکه حال خوب و خوشی داشته باشیم باید جسم متعادل باشد و خواب خوب به این امر کمک می‌کند؛ ولی بعضی از داروهای شیمیایی که خود ناقل عصبی هستند خواب‌آور هم هستند و در خون انسان وجود دارند که موجب می‌شود که احساس خواب آلودگی کنیم. اگر نخوابیم مجبور می‌شویم قرص بخوریم که بدن را به مرور زمان مختل می‌کند و خواب غیرطبیعی آرامش نمی‌آورد و چهره همیشه گرفته و خسته خواهد بود.
بهترین زمان برای خواب از تاریکی هوا تا اذان صبح است و از آنجایی که خدا جهان را روی نظم قرار داده، نیروهای اضداد، کسی را که در جهت نظم طبیعی
 حرکت نکند وارد تاریکیها می‌کند.
شب برای آرامش انسانی قرار داده شده است، اگر شخصی خلاف جهت عمل کند و بیدار باشد، توسط نیروهای منفی تحت القاء منفی خواهد بود؛ پس کلید به هم ریختگی خواب شب، خشم است.
جناب مهندس می‌فرماید: خواب شب مساوی با ۵ ساعت خواب روز است؛ پس باید خواب شب از صبح انجام شود و به صورت پله پله و تدریجی باشد تا به مرور زمان خواب درست شود.

 سلام دوستان فرحناز هستم یک همسفر از لژیون نهم
زمانی که تصمیم گرفتم در باب این دستور جلسه مطلبی بنویسم، متوجه شدم به طور علمی جمله ای را نمی توانم به تحریر در آورم لذا از نوشتارهایِ اساتید استفاده کردم و مطالبی را که برایم بار آموزشی داشت و روی من تاثیر گذاشت به نگارش در آوردم.
خواب شب بین ۷ تا ۹ ساعت باعث بهبود عملکرد مغز و بدن برای فعالیت‌ ۷واحد بود. خواب شبانه کافی بر روی متابولیسم بدن تاثیر بسزایی دارد و بعضی از این تغییرات فقط در شب  و موقعی که خواب هستیم اتفاق می‌افتد که درصورت بی خوابی شبانه، خواب روز هم نمی‌تواند جبران کننده باشد.
خواب شب مناسب، به مغز و حافظه ما کمک می‌کند و بی خوابی تاثیر منفی بر روی خلق وخوی ما می‌گذارد و باعث برخورد عصبی، پرخاشگری، زود رنجی و عدم توانایی در تمرکز می‌شود و خستگی و بی حالی را به دنبال خواهد داشت. زمان خواب مناسب ساعت یازده شب است تا به سیستم بدنی ما کمک کند و بیدار ماندن بیش از اندازه تا یک یا دو شب برای بدنمان سم است و در کبد انباشته شده و خیلی آسیب‌های دیگر به بدنمان می‌رساند.
ممنون از دوستان و راهنمای عزیزم خانم فرحناز عزیز و دلسوزمان که برایمان زحمت می‌کشند تا مشارکت بکنیم. انشاالله به یاری خدا به زودی زود این بیماری ریشه کن شود و از نزدیک با دوستان و دور هم مشارکت کنیم.

سلام دوستان جمیله هستم یک همسفر از لژیون نهم
یکی از اصول مهمی که در بازسازی جسم، روان و جهان‌بینی فرد نقش مهمی دارد خواب شب است. خواب یک نیاز مهم فیزیولوژیک بدن است که باعث بازسازی و تعادل جسمی و روحی و روان و حفظ انرژی در انسان می‌شود.
ملاتونین هورمونی است که در تنظیم چرخه خواب کمک می‌کند. تولید ملاتونین در شب ۱۰ برابر روز است. 
دانش پزشکی ثابت کرده روزانه باید ۸ ساعت خواب مفید داشته باشیم و شخص باید از ساعت ۱۰ تا ۶ صبح بتواند خواب مفید بکند، اگر فرد دیر بخوابد اندروفین ها و انکفالین ها ترشح کافی نخواهند داشت و شخص همیشه احساس خستگی و کوفتگی عضلانی خواهد داشت و در این ساعات در بدن عملیات سم زدایی انجام می‌شود و مواد سمی و غیرضروری از کبد و کیسه صفرا و ریه و روده بزرگ دفع می‌شوند و در مغز استخوان هم خونسازی انجام می‌گیرد و خواب عمیق بین این ساعات موجب پاکسازی مغز و بهبود کارایی آن  می‌شود.
کمبود خواب عوارض گوناگون دارد، باعث کاهش فعالیت مغزی و حس و حال شده و با زوال مغز و ضعف سیستم ایمنی بدن در ارتباط است. افزایش احتمال سرماخوردگی، کاهش تاثیر واکسن ها، خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی و همچنین تاثیر منفی بر کنترل قند خون داشته و خطر ابتلا به دیابت نوع دوم و چاقی مفرط را افزایش می‌دهد.
آقای مهندس همیشه بر خواب شب مسافران تاکید می‌کنند؛ چون بارها بیان کرده‌اند: اگر مسافران خواب خوب در ساعت مناسب داشته باشند روال درمان خیلی بهتر صورت می‌گیرد. مسافران با اهمیت دادن به وقت خواب شب می‌توانند راحت تر جسم، روان و جهان‌بینی خود را بازسازی کنند.
از جناب مهندس بابت این دستور جلسه تشکر می کنم که باعث شدند ما در زمینه هایِ مختلف تحقیقاتی انجام دهیم  تا بر آگاهیِ خودمان بیفزاییم.
و از راهنمایم تشکر می کنم که برایِ مشارکت تشویقمان می کنند و باعث می شوند ما در باب مسائل مختلف کنکاش نماییم.

سلام دوستان امنه هستم همسفر لژیون نهم
اصولاً خواب شب از صبح زود تنظیم  می‌شود، پیامد‌ دیر بیدار شدن در صبح، بیخوابی در شب است.
نکته دیگر بیخوابی، خشم است. برای اینکه بتوانیم خوب بخوابیم باید امواج ذهنمان آرام باشد. 
برای زنده ماندن نیاز به کسب نیرو داریم که با خواب شب، این نیرو از هستی کسب می‌گردد؛ درغیر این صورت مجبوریم از گوشت و استخوانمان بگیریم؛ پس برای اینکه بتوانیم شب‌ها خوب بخوابیم باید ذهنی آرام داشته باشیم و از نفرت و خشم به دور باشیم.

ویراستاری : همسفر الهام

می توانید دیدگاه خود را بنویسید
فاطمه الیاسی سه شنبه 5 فروردین 1399 08:29 ب.ظ
خدا قوت به شما همسفران لژیون نهم و کمک راهنمای محترم خانم فرحناز عزیز ، ممنون بابت مشارکتتان به نکات جالبی اشاره کردید.با تشکر از گروه وبلاگ.5
همسفر رعنا سه شنبه 5 فروردین 1399 02:08 ب.ظ
سپاسگزارم از مشارکت آموزنده و مفید عزیزان لژیون نهم.در پناه خدا باشید.
عزیزان گروه وبلاگ دستتان پر توان.خدا قوت.
الهه لژیون ۱۲ دوشنبه 4 فروردین 1399 11:30 ب.ظ
با سلام وخداقوت خدمت تک تک دوستان عزیز ممنون از مشارکتهای شما دوستان گلم پیروز و کامیاب باشید ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
با تشکر از گروه وبلاگ ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
همسفر سمانه ۱۷ دوشنبه 4 فروردین 1399 02:14 ب.ظ
خدا قوت به همسفران گرامی لژیون ۹بسیار عالی بیان نمودید و استفاده کردم امیدوارم همیشه پایدار باشید با تشکر از وبلاگ نویسان محترم. خدا قوت به خانم الهام عزیز.
همسفر اکرم دوشنبه 4 فروردین 1399 01:58 ب.ظ
از اعصای لژیون نهم که مشارکت های مفید و سازنده ای داشتند بسیار ممنونم
کمک راهنمای محترم خانم فرحناز خدا قوت موفق باشید.
وبلاگ نویسان عزیز پایدار باشید.
همسفرسکینه24 دوشنبه 4 فروردین 1399 01:12 ب.ظ
دوستان عزیز،بسیار عالی و کامل در مورد اهمیت خواب شب صحبت کردید،ان شاالله بتوانیم از این تاریکی هم خارج شویم و خواب آرامی را تجربه کنیم.
گروه وبلاگ خدا قوت
همسفر فتانه لژیون ۱۵ دوشنبه 4 فروردین 1399 12:10 ب.ظ
خداقوت خدمت تک تک عزیزان لژیون نهم که فواید خواب درست و پیامد بی خوابی را بسیار عالی شکافتید و خواب در زندگی ما بسیار اهمیت دارد چرا که ۸ساعت از ۲۴ساعت به خواب در زمان مناسب اختصاص داده شده و فرصتی می باشد برای شارژ شدن که در واقع کسب انرژی است برای فعالیت مفید برای ۱۶ساعت بیداریمان

خداقوت خدمت وبلاگ نویسان همیشه فعال
پوران همسفرعباس 1 دوشنبه 4 فروردین 1399 11:01 ق.ظ
خداقوت به تک تک دوستان لژیون تهم وکمک راهنمای پرتلاش خانم فرحناز عزیز .
تک تک عزیزان درمورد اهمیت خواب شب به خوبی توۻیح دادند .همه ما اگر از صبح کار وتلاش را شروع کنیم وبرای زندگی خود برنامه داشته باشیم مطعا بدن درطول روزقعالیت که وشب نیاز به استراحت دارد پس با برنامه ریزی ازصبح می توانیم خواب شب را تنظیم کنیم .
خداقوت به گروه وبلاگ .
نسرین.اسیستنت دوشنبه 4 فروردین 1399 09:12 ق.ظ
همسفران لژیون نهم همگی مشارکتهای بسیار خوب و پرفایده برای وبلاگ انجام داده اید از شما متشکرم
گروه وبلاگ خداقوت
 
درباره ما ...
دریافت نشریات و فایل های صوتی ...
دریافت کتاب «عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر» نویسنده: مهندس حسین دژاكام دانلود نوشتارها و فایلهای صوتی کنگره 60 در قالب فایل Mp3 و PDF
اشعار شاعران کنگره 60
اشعار شاعران کنگره 60
مسافران و همسفران محترم کنگره 60 می توانند اشعار خود را به ایمیل: adezhakam@gmail.com برای آقای امین دژاکام ارسال کنند.
آمار سایت ...
• تعداد مطالب:
• تعداد نویسندگان:
• آخرین بروز رسانی:
• بازدید امروز:
• بازدید دیروز:
• بازدید این ماه:
• بازدید ماه قبل:
• بازدید کل:
• آخرین بازدید:

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic